Bu platforma həmçinin brendlərin yaradıcı potensialını üzə çıxarır və marketinq yanaşmasını yenidən nəzərdən keçirməyə imkan yaradır: "Azərbaycanda şirkətlərin, iş adamlarının TikTok-un imkanlarını kəşf etməsinə və bizimlə tərəfdaşlıqda biznes göstəricilərini artırmasına yardım etmək istəyirik”.
Bundan sonra ölkəmizdəki şirkətlər TikTok-da bizneslərini inkişaf etdirmək üçün marketinq yanaşmalarını yeni səviyyəyə qaldırmaq, hədəf auditoriyası ilə etibarlı dialoq qurmaq, yaradıcılığı və satışları artırmaq üçün güclü alətə çevirmək daxil olmaqla bütün imkanlardan istifadə edə bilərlər.
O da vurğulanıb ki, ölkəmizdə əsas populyar məzmun kateqoriyaları təhsil, mətbəx və idman kimi sahələri əhatə edir. Həmçinin, musiqi və milli mətbəxlə bağlı yerli məzmunun məşhurluğunun artması da müşahidə olunur.
AzVision.az