Son 10 ilin “Mi-17” qəzaları – Araşdırma |
Ekspertin sözlərinə görə, ikinci yerdə texnoloji nasazlıqlar dayanır. Bu, öz helikopterlərini istehsal etməyən və Sovet İttifaqından miras qalmış maşınlardan istifadə etməyə, onları təmir edib modernləşdirməyə məcbur olan Ukrayna üçün çox aktualdır. Maşınlar yeni olmadığından qəzalar ən gözlənilməz yerlərdə və şəraitdə baş verir.
- Hesab edirəm ki, bu amil Azərbaycan üçün az xarakterikdir, çünki ölkəniz müntəzəm olaraq istehsalçıdan yeni avadanlıq alır və ona istehsalçı ilə birlikdə xidmət göstərir. Ancaq bu amili nəzərə almamaq olmaz. Ümumiyyətlə, hər bir hal unikaldır və istintaq zamanı məlum olur ki, faciəyə gətirib çıxaran bir yox, eyni anda bir neçə faktor olur”, - ukraynalı hərbi ekspert bildirib.
Samir Vəliyev
Nadir Quliyev
AzVision.az